Počítače

CZK
CZK

148 produktů z 148

Třídy a označení produktů

Technický stav všech námi prodávaných produktů je 100%. Pro všechny námi prodávané produkty platí plná záruka jako na nové produkty.

Rozdělení baterií Refurbished notebooků do tříd na základě testování speciálním zátěžovým testem:

NB

nová baterie (** Záruka na kapacitu 12 měsíců)

VD

70 - a víc min.  (*   Záruka na kapacitu 90 dní)  (bežná práce - Internet a MS Office)

DB

30 - 70min.    (*   Záruka na kapacitu 60 dní)  (bežná práce - Internet a MS Office)

SB

15 - 30min.    (*   Záruka na kapacitu 30 dní)  (bežná práce - Internet a MS Office)

BB

(v notebooku je baterka, ale je špatná  -  nefunkční)

Rozdělení Refurbished notebooků do kosmetických tříd:

A Trieda

Žádné kosmetické vady. Produkt jako nový/nepoužitý.

A- Trieda

Nejprodávanější třída, garance dobrého vzhledu. Minimální kosmetické vady (drobný škrábanec na plastu,...). Ekvivalentní několika týdennímu použití. Displej je v 100% stavu, jako nový.

B+ Trieda

Displej notebooku v 100% stavu, avšak notebook vykazuje větší stopy předešlého užívání a kosmetické vady jsou viditelnější. Hardware 100% stav.

B Trieda

Víc viditelné kosmetické vady na plastech a displeji. Zařízení je samozřejmě 100% funkční a vady nemají vliv na technický stav produktu. Detailní fotky produktů najdete v Galerii, kde si vyhovující kus můžete rovnou objednat.

C Trieda

Takový notebook může naoko vypadat jako B, A-, B+ ale má něco odlomené nebo prasklinu.

Rozdělení Refurbished monitorů do kosmetických tříd:

A Trieda

Displej 100% stav, viditelné známky použití mohou být jen na plastech.

A- Trieda

Minimální kosmetické vady na displeji, které lze při bežné práci těžko identifikovat (vadný pixel, škrábanec), známky použití povolené i na plastech.

B+ Trieda

Větší kosmetické vady na displeji (například větší škrábanec, víc vadných bodov, větší flek) avšak nepřekáží při práci a jsou plně použitelné

B Trieda

Značné poškození displeje, plastů, například pixelové pásy, velké škrábance a podobně. Využitelné na méně používaných místech, například k serverům atd. Velké cenové zvýhodnění. V Galerii daného kusu najdete detailní fotky i možnost objednat.

Rozdělení Refurbished all in one do kosmetických tříd:

A Trieda

Displej 100% stav, minimální kosmetické vady.

A- Trieda

Minimální viditelné drobné vady na pohledové části. Větší kosmetické vady přípustné na nepohledových stranách (vzadu, zboku).

B+ Trieda

Menší kosmetické vady i na displeji (nepřekáží při práci), viditelnější kosmetické vady i na pohledových stranách.

B Trieda

Větší kosmetické vady na displeji (nepřekáží při práci), poškození plastů mohou být větší (prasknuté, odlomené), vysoké cenové zvýhodnění! V Galerii daného kusu najdete detailní fotky i možnost objednat.

Rozdelení Renew produktů:

G GOOD

Produkt ve 100% stavu. Žádné známky použití, v originálním balení.

S SILVER

Produkt ve 100% stavu. Bez viditelnějších stop jakéhokoliv používaní, chybí jen původní obal. Plná záruka jako na nové.

B BRONZE

Může obsahovat jemné, málo viditelné škrábance, vzniklé při Remarketed procesu.Cenové zvýhodnění. Plná záruka jako na nové.

B- BRONZE-

Viditelnější známky předešlého používaní, viditelnější škrábance. Drobné škrábance mohou být na displeji, bez fleků. Informujte se o stavu u vašeho prodejce. Největší cenové zvýhodnění. Plná záruka jako na nové.

Reklamační podmínky

Záruka sa vztahuje na chyby materiálu, nebo technické chyby, které vzniknou při výrobě zařízení.

  • Záruka sa nevztahuje na chyby, které vzniknou nesprávnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením (především poškození plastových dílů výrobku, poškrábání displeje, které vznikne nesprávným čištěním, poškození způsobené nárazem...), použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškození elektrostatickým výbojem.
  • Záruka sa dále nevztahuje na chyby, které vzniknou použitím nesprávneho, nebo chybného programového vybavení, ani na případné škody vzniklé v tomto důsledku.
  • Prodávající neručí za případnou ztrátu, poškození, nebo zneužití dat uložených na záznamových médiích výrobku. Před převzetím výrobku do opravy je povinností kupujícího zabezpečit si odpovídající zálohu potřebných dat a zabránit jejich možnému zneužití.
  • Prodávající negarantuje plnou kompatibilitu rozšiřujících komponentů zakoupených na jiném místě než u prodejce tohoto výrobku, pokud není tento komponent schválený prodejcem.
  • Záruka sa nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních vlivů, nebo provozováním v extrémně neobvyklých podmínkách.
  • Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do výrobku osobou, která nebyla k zásahu výslovně prodávajícím splnomocněná.
  • Záruka také zaniká, pokud bude kupující navzdory upozornění hrubě porušovat zásady provozu a použití výrobku popsané v uživatelské příručce.
  • U notebooků sa záruka nevztahuje na baterii.

Reklamační podmínky

Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s ustanoveniami:
zák.č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
zák.č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov

  • Kupující je povinnen produkt dodaný prodávajícím zkontrolovat co nejdříve od dodání.Kontrolu musí kupující vykonat tak, aby zjistil všechny chyby, které je možné při přijímání odborné prohlídky zjistit.  
  • Kupující je povinnen všechny takto zjištěné chyby oznámit prodávajícímu ihned po tom, co chyby mohly být zjištěné po vynaložení přiměřené odborné prohlídky zjistit. 
  • Kupující je povinnen uplatňovat reklamaci písemně, telefonicky, resp. osobně v sídle prodávajícího. Vždy je potřebné nahlásit typ chybného výrobku a dalé co nejpodrobněji popsat charakter chyby a uvést kontaktní osobu (jméno, telefon), se  kterou je možné konzultovat případné podrobnosti.
  • Při reklamaci výrobku je kupující povinnen prokázat nákup a oprávněnost reklamace dokladem o zakoupení (faktura, příjmový doklad, příadně dodací list). Pokud se kupující neprokáže některým z uvedených dokladů, bude oprava považována za pozáruční.
  • Pokud kupující nahlásí chybu, na kterou se nevztahuje záruka (např. nebyly splněné podmínky záruky, chyba byla nahlášená omylem, po záruce  apod.), může prodávající požadovat uhrazení nákladů, které vznikly v souvislosti s odstraňováním nahlášené chyby objednavatelem v plné výši. Kalkulace servisního zásahu bude v tomto případě účtovaná podle aktuálně platných cen servisního střediska v místě uplatnění reklamace.

Pro zlepšení kvality našich stránek používáme cookies. Tím, že pokračujete v prohlížení stránek bez změny nastavení Vašeho prohlížeče, souhlasíte s jejich používáním. Více o používání souborů cookies.